Irfan kecil - Ice cream :3

Assalamualaikum :)
Hari ini aku akan menceritakan pengalam aku sebagai seorang budak.

Pada suatu hari, Irfan Nukman versi kanak-kanak bermain dengan gembiranya.
Kemudian abah dengan abang pulang ke rumah, mereka baru balik !
Mereka baru jee pergi HEONG KONG ( The Store ) tak ajak pun ! -_-
Maka aku pun pergi lah menjelajahinya pun. Ketika itu umur aku 5 tahun,
jadi aku terlalu lah amat daif mengenai dunia yang serba luas ini.

Ketika aku menjelajah plastik bag itu, aku terjumpa sesuatu.


Aku pon tertarik. Apekah gerangan bekas berwarna merah ini?
Apakah kandungannye ? Adakah ini mesin menjelajah masa ?
Adakah di dalamnya terdapat rahsia mengenai kejadian 2012 ?
Banyak sungguh persoalan aku . Kemudian abang aku berkata...

Yang tu Ice cream , makanlah !
Ice cream ? :D Woooohooo !
Ketika itu aku memang mendahagakan Ice cream ponn.
Apabila abang aku kata Ice cream, aku pon terbayang-bayangkan Tutti frutti.


Walaupun ketika itu Tutti Frutti belum wujud lagi.


Maka dengan tidak menggunakan sudu, aku terus celup ke dalam krim itu.
Tangan ku yang diselaputi krim rambut terus kutujukan kedalam mulut .
Apekah reaksi aku ?


BLUEEEKKK


Sumpah pahit laa shialalala . mengapakah aku sungguh kurang bijak ketika itu ?
Haha . Abang aku memang seorang kaki kencing . Cilaakhaanat .
Semenjak kejadian, aku sentiasa berhati-hati akan tipudaya abang aku.
Aku juga telah berjaya memikat hati Lisa Surihani selepas kejadian .


Thanks for Reading !
Irfan SUKA ! :D

Comments

Popular posts from this blog

Barang yang kerap hilang di asrama.

Aku dah tengok : Istanbul Aku Datang.

Apa itu PLKN? Revealed by Irfan.