Jersey Euro 2012

Assalam.
Disebabkan aku SPM tahun ini. 
Aku perlu study lalu tiada masa untuk bercerita.
Jadi kalian berputih mata lah melihat jersey2 menarik Euro 2012 ini :


Netherlands



Disebabkan jersey mereka yang A+ ini,
Aku target mereka naib juara lah kalah dengan German.
Team lain semua tak sanggup nak kotorkan baju Netherlands yang superb ini.


Portugal


Baju away Portugal sangat menarik, walaupun menunjuk lambang salib.
Korang anggaplah itu simbot tambah ataupun huruf T sahaja ye.
Lagipun Portugal macam tak boleh pergi jauh je, nangis lagi lah yee CR :D

Ronaldo... kau sebenarnya anak angkat.

Croatia


Tak tau nak bahan apa. haha. Tapi baju dye (Y)


France



Setelah dikaji, France buat hal masa world cup dulu sebab baju mereka macam sh*t
So mereka design baju baru yang memang fantastic molastic dan amazing.
Siapa kata tak lawa aku rembat. France merupakan 'dark horse' dalam Euro tahun ni.
Beware, baju mereka yang flashy mungkin mengejutkan semua negara lain...


Dan akhir sekali, negara yang aku support...


ENGLAND



Lol baju England sangat membosankan, sama macam permainan mereka.
The most exciting thing about England is WAYNE unbelievable ROONEY.
Tapi malangnya Messiah england kena gantung sebab dye bangang bin lakhanat.
Oh lagi satu, Roy Hodgson sayang liverpool sampai dye bawak 6 pemain liverpool.
England sampai quarter final pun bersyukurlah, mereka tak mungkin menang.

Overall, I support England but the most entertaining team is probably German.
For me, it's either German or Netherlands. Spain 3rd maybe.

Well that's all, harap korang orgasm tengok baju2 jersey yang lawa ni.
Nah, amek climax ni !



Comments

Popular posts from this blog

Barang yang kerap hilang di asrama.

Aku dah tengok : Istanbul Aku Datang.

Apa itu PLKN? Revealed by Irfan.