Saya sayang awak!

Sometimes it was tough, But I persevered,

Sometimes it was difficult, But I was patient,

I tried to do my best, And god handled the rest,

You were always special to me, The one I must conquer,

The one I most love, The one I most hate,

But in the end, my love for you diminished the hatred,

Thank you Additional Mathematics,

You made my life much more challenging,

Thus made me appreciate life. I love Addmaths !

Mak aii, romantis betul kan aku ! haha.
Tengoklah, betapa dalamnya cinta aku kepada Addmaths ni,
sampai sanggup buat pantun tau untuk dia. Bukan semua orang dapat pantun ni.

" elehh, ye ye ooo je Irfan tu buat pantun untuk addmaths, mesti tak ikhlas "

Ahh tak ikhlas? Tolong sikit, aku buat seikhlas as ikhlas can be tahu!
Walaupun nampak macam jiwang dan jambu, tetapi itulah realitinya.
Addmaths ni macam gula-gula fisherman's friend. Mula-mula makan,
rasa berangin je. Macam susah nak terima ! Tetapi lama-kelamaan,
dia menjadi manis dan seronok :)

Walaupun aku berkata begitu, sebenarnya aku masih belum menguasai addmaths.
Rasa macam lemah sangat lagi! Yelaa, time kelas pun mengantuk je.
Tapi okelah, dari tahun lepas. exam dapat 13%, 18%, 13%
haha. Harap this year boleh improve, and SPM A+ Aminn :)



Oh, folio addmaths ni masih jauh lagi daripada siap, 
harap aku diberi kekuatan untuk menyelesaikannya secepat mungkin :>
And rakan-rakan yang belum siap lagi tuuu, silalah melaksanakannya,
kerana folio ini akan memberi kita sijil untuk SPM okaaaay :D

ADIOS, I <3 YOU ADDMATHS !


Comments

Popular posts from this blog

Barang yang kerap hilang di asrama.

Aku dah tengok : Istanbul Aku Datang.

Apa itu PLKN? Revealed by Irfan.