Bukannye taknak study, tapi...

Hallow [;

Baiklahh . Seminggu sudah berlalu.
Namun begitu masa yang terlalu berharga telah dibazirkan begitu sahaja.
Mengapaaaaaa ?


Camana camana camana ?
Aku ada lagi 11 paper yang perlu dijawab .
Addmaths , Physics , Chemistry , Biology .
Tahu takk semua subject tuh subject maot !

Aku dah cuba untuk study , bukan tak cuba .
Buku dah terbuka depan mata , so baca laa kann .
Then rasa nantok , bukak FB japp . Bile dah terbukak tuh ...
Berjam-jam pula dibukanya kann .

Pastu banyak masa untuk tidoooooo .
Kat asrama mane dapat tido seenak tido di rumah .
Kalau ta tido ponn tengok tv . makan . Hoho T.T
Kenapa kat rumah banyak sangat cobaan !

Namun begitu , aku still ade mase lagi .
A night tomorrow to get my biology to perfection .
I'll accept nothing but an A :D

So this'll be my last post for this week ,
I'll sleep early tonight and get ready to return to school tomorrow .
Just wanna thank everyone for keeping me company this week ,
And wishing you guys all the best for the exams .
I'll be back in a fortnight !

Buhhbye :D

Comments

Popular posts from this blog

Barang yang kerap hilang di asrama.

Aku dah tengok : Istanbul Aku Datang.

Apa itu PLKN? Revealed by Irfan.