Misteri di Bagan Datoh ( Part 2 )

"Betul ke citer zombi tuh ?"

Ramai orang tanye pasal citer harituu . Nape , ta percaya ?
Korang nak bukti benda tu betul ? Bagi dulu bukti benda tu tipu :P
ahaha . bolehh tidak ? ta susah ponn na terima akal ,
Orang2 kat pekan tuh , da beratus tahun keadaan dorang camtuh .

Tapi harituu aku citer pasal orang melayu jee . dorang zombi .
Tapi apee yang aku rahsiakan ialah .. 
Ada lagi satu kaum yang merahsiakan identiti sebenar mereka ...

Kita selalu nampak kan , kaum India , Bangla ..
Mereka ni agak lebat bulu roma di badan kan ( No offence )
Bulu tu sebenarnye sebab mereka keturunan ...

WEREWOLVES
Ye , tidak boleh dinafikan lagi . Mereka serigala !
Its true ... yang mengerikannya ialah, 
dua kaum ni , zombi dan werewolves selalu gaduh untuk darah.
Sebab tu lahh kita tengok banyak kedai usang kat pekan tu .
Sebenarnyee , di situ lah mereka mengadakan 'duel' 
di mana zombi dan werewolves akan gaduh untuk DARAH ..

Mereka dahagakan ...

Aku citer kat korang bukan sebab ape .
Aku da tak tahan na simpan rahsia ni sorang2 .
Harap korang sumee menggunakan maklumat ni ke jalan yang baik ,
Jangan cube2 buat hal kat Bagan Datoh ehh .
Kalau tak , korang boleh jatuh ke tangan menatang menatang ni ...

Comments

  1. Terima kasih untuk rahsia ni. Eh still consider sebagai rahsia ke ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Barang yang kerap hilang di asrama.

Aku dah tengok : Istanbul Aku Datang.

Apa itu PLKN? Revealed by Irfan.