Sodorm atau Surau ?

Hallow [;

First na tanye , tau tak sodorm tuh ape ?
Bukan sodomi yee , ehem ehem . 

Menurut kamus Dewan edisi ke 18 , Sodorm membawa maksud 
Solat di dalam dorm secara haram walaupun surau dekat je ngan asrama . 

Soo malam semalam aku tidor dorm member aku enn , 
Then bangun pagi tengok dah tade orang . So maksudnye aku bgun lambat la nih .
Aku decide laa na gi surau ke na sodorm , jadi aku ambil keputusan
untuk solat dekat Surau Al-Asyara ( Asrama Lelaki 10 ), dorm aku.

Sampai dorm aku sambung tidooo kejapp sebab sejuk !
Mase tengah tido tu kann , aku dapat satu mimpi :
" Tiba2 bunyi kuat gilee tau , macam bunyi tayar seret .
Then , BOOOM! CRASHH ! aku tengok luar tingkap je ,
Ade keretapi berlanggar dengan lori . Whattheheckk mann D:
Seram jugok laa mimpi tuh , then aku teros terjaga .
Pastu aku teros pi surau sebab aku rasa cam firasat buruk jekk ..
Soo just wanna say thanks for the dream sebab galakkan aku ke surau !
Dulu2 aku selalu laa sodorm, zaman jahiliyah duluu .
So I promise to try not to sodorm ever again okaay !

( meor , jangan bantai aku >.< )

~ Thanks for reading ! ~
( Kenapaa dye baca tapi dye tak likeeeeee !! )

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Barang yang kerap hilang di asrama.

Aku dah tengok : Istanbul Aku Datang.

Apa itu PLKN? Revealed by Irfan.